SAGALS A SAU...pels volts de 1998?,em sembla...




Fent el post de la Fira d'Herbes Remeieres de Vilanova de Sau us he parlat de l'actuació dels Sagals d'Osona a "dins" del pantà (de l'embassament de Sau) davant de l'església de Sant Romà...rebuscant fotos velles que m'havia deixat la Fina Correderas he trobat aquestes de la "curiosa" diada de Sau. El dia va ser mogut per tres de nosaltres (en Joan López,l'Eduard Garrell i jo mateix) havíem anat a Salt a una de les primeres reunions de colles de l'Eix,després de dinar a Salt varem decidir fer cas a un "marrec" que ens va jurar i perjurar que la pista que anava de Susqueda a Sau ja estava oberta..i com que haviem d'anar a Sau a fer castells li varem fer cas. Gran error !!!...hi varem perdre "bous i esquelles" en l'aventura i varem acabar passant per l'eix transversal,Folgueroles i la carretera de "tota la vida"...d'aleshores l'amistat amb en "Fefu" de Marrecs va arribar a un nivell superior.
Vam fer tard als castells , se'ns van enriure de nosaltres durant força temps i vem maleir els ossos d'en Fefu durant temps (de fet fins que ens va pagar unes rondes com a compensació).
Hi han diverses fotos d'aquell dia que va acabar amb un berenar per tota la colla al Nautic de Sau...
L'únic que no recordo gaire be era si això va passar el 1998 o el 1999,jo diria que el 98...però ja fa més de 10 anys i els dubtes son grans.
Aquí us en deixo les que hem pogut recollir:

1 comentari:

Fina ha dit...

Bon dia Carles
fen memòria i revisant en els arxius particulars, et puc dir em certesa que les fotos que es ban fer al campanar de Sant Romà de Sau tenen data del 25de juliol 1999